Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką cookies.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu do mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

.

   

   Aktualna sytuacja związana z COVID-19 oznacza nie tylko ograniczenia w kontaktach międzyludzkich, przemieszczaniu się czy pojawiające się zakazy. Dla wielu organizacji pozarządowych istotnym problemem jest realizacja działań statutowych finansowanych ze środków otrzymanych z samorządów – gminnych, powiatowych czy wojewódzkich...

"

Dlatego też serdecznie zapraszamy do udziału w webinarium pod hasłem: „Realizacja zadań publicznych przez organizacje pozarządowe w dobie COVID-19”, które odbędzie się 6 maja (środa) w godz. 18.00 – 20.00.

Spotkanie poprowadzi Artur Gluziński, specjalista w zakresie współpracy organizacji i samorządu, zlecaniu zadań publicznych i ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

W pierwszej części webinarium omówione będą najważniejsze zagadnienia związane z tematyką (szczegóły poniżej), w drugiej – prowadzący będzie odpowiadał na pytania uczestniczek i uczestników.

 

TEMATYKA:

???? Udział w aktualnie ogłaszanych konkursach
???? Formalności związane z podpisywaniem / aneksowaniem umów
???? Akceptacja przez samorząd już poniesionych wydatków
???? Składanie ofert w trybie pozakonkursowym („art. 19a”)
???? Aktualizacja kosztorysu, planu działań, harmonogramu i rezultatów
???? Wsparcie działalności organizacji w ramach tarczy antykryzysowej
???? Rozwiązanie umowy za porozumieniem stron
???? Realizacja zadań w ramach innych ustaw (ust. o sporcie, ust. o zdrowiu publicznym)

 

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W SPOTKANIU:

???? wykorzystując przeglądarkę internetową: należy przejść na stronę: LINK . Konieczne będzie podanie swojego imienia oraz adresu mailowego a następnie kliknięcie „wejdź”.
???? korzystając z aplikacji mobilnej ClickMeeting (dostępnej w Google Play oraz AppStore): po jej uruchomieniu trzeba wybrać opcję „Jestem uczestnikiem” a następnie podać ID spotkania: 253-964-528 i kliknąć „Dołącz do wydarzenia”.

Do spotkania będzie można dołączać od godz. 17.40 w środę, 6 maja.

Udział w webinarium jest bezpłatny.

 
Webinarium realizowane w ramach prowadzenia Centrum Organizacji Pozarządowych współfinansowanego ze środków Miasta Koszalina oraz budżetu Województwa Zachodniopomorskiego

 

 

"

 

Źródło info: pracowniapozarzadowa.pl

Współpracujemy z:

 

 Starostwo Powiatu Szczecineckiego

 

PUP w Szczecinku

 

herbszczecinka

 

 

 

 

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku

 

Gościmy na stronie

Odwiedza nas 12 gości oraz 0 użytkowników.

Organizacje Szczecinek
|